Jak tato služba pro prodejny a servisy funguje?
Nejčastější podoba spolupráce spočívá v tom, že prodejna se servisem bude i nadále přijímat kola od svých zákazníků. Po příjmu přijímací technik objedná svoz u Kolofixu a Kolofix pro přijatá kola přijede, opraví a následně doveze zpátky. Přijímací technik prodejny a servisu následně vydá opravená kola zákazníkovi. Zákazník se proto ani nemusí dozvědět, že kola nejsou opravována v prodejně se servisem, nýbrž v Kolofixu. Vztah prodejny se servisem a zákazníka je zachován, stejně jako i nadále je splňován požadavek prodejny motivovat zákazníka k fyzické návštěvě pro možnost dodatečného prodeje a prezentace novinek a akcí na prodejně zákazníkovi.
Konkrétní podoba spolupráce je výsledkem nastavení takových podmínek a parametrů, aby byly splněny všechny požadavky a potřeby prodejny se servisem.
Kvalita, rychlost a efektivita jsou odpovědností Kolofixu, který je povinen dodávat služby dle smluvených podmínek a v případě jakékoli komplikace nebo problému je spolupracující obchodní partner kompenzován Kolofixem v dostatečném rozsahu zajištěném mimo jiné i nadstandardním pojištěním odpovědnosti Kolofixu vůči svým obchodním partnerům a zákazníkům, pro pokrytí veškerých případných škod a újmy, která by eventuálně mohla vzniknout.